Скільки коштує тендер щодо продажу необробленої деревини?

Одне з питань, яке найчастіше задають майбутні клієнти, це «скільки коштує тендер». Хоча запитання виглядає відносно прямим і простим, відповідь трохи складніша.

Загальні запитання

«Тут фіксована ціна?» Не існує поняття «середній» тендер. Кожен тендер, над яким працює майданчик Прзорро.Продажі – різний, задає різні питання та шукає різну глибину або складність у відповідях. Спроба визначити фіксовану вартість подібна до спроби відповісти: «скільки довжини шматок».

«Якщо PQQ коштує стільки, то чи не повинен тендер коштувати стільки». Клієнти, звертаючись до компаній, підтримується протягом усього процесу торгів, часто починаючи до того, як навіть видаються повідомлення, і продовжуючи до укладення контракту. Після того, як процес було завершено, клієнти переходять до тендерної стадії, вони іноді припускають, що ціна для написання тендерної пропозиції буде відображати ціну, сплачену за PQQ.

Це не так. У таких галузях, як будівництво, часто виявляється, що складний PQQ призводить до відносно базового тендеру. І навпаки, PQQ для освіти та охорони здоров’я та соціального обслуговування інколи є набагато менш складними, ніж пов’язаний тендер. Загалом, вартість PQQ – не найкращий показник того, скільки коштує тендер. Переглянути активні тендери можна на сайті sale.ueex.com.ua.

«Це контракт із низькою вартістю – безумовно, тендер також повинен бути недорогимя». Часто можна побачити тендери на контракти вартістю 1 000 000 гривень, що вимагають понад 15 000 слів розповіді. На іншому кінці шкали завершуються тендери на контракти вартістю кілька мільйонів гривень, які вимагали лише 4000 слів. Хоча існує певна залежність між вартістю контракту та обсягом тендеру, це не є жорстким правилом.

Як це насправді працює?

Насправді, вартість підтримки тендерних пропозицій відповідає конкретним потребам та викликам, що стосуються окремого тендера. У цьому є багато факторів. Перш за все, ціна відображає величезний обсяг необхідного розповіді. Клієнти регулярно звертаються за допомогою до 1000 відповідей на слова, які їм здаються особливо складними. Навпаки, успішно виконується робота над тендерами, що вимагають понад 250 000 слів. Сфера опису є основною рушійною силою у визначенні ціни.

На додаток до цього, можна розглянути конкретні проблеми. Як побудована анкета? Чи хотілось би, щоб клієнт проводив великі незалежні дослідження? Що найважливіше, чи працювали раніше разом сторони? Створюючи довгострокові стосунки з клієнтами, можна створити докладні Бібліотеки заявок, які допоможуть зменшити вартість кожного тендеру. Прочитати про проведення тендерів на необроблену деревину можна на сайті sale.ueex.com.ua/news/prodazh-derevyny-v-systemi-elektronnyh-aukcioniv-prozorro-sale.

Вартість втрати тендеру

Найважливіший фактор, на який багато підприємств не звертають уваги, – це різниця між тим, як виграти тендер, який виграє, та тендером, що виграв. Час та ресурси, спрямовані на завершення тендеру, несуть прямі витрати. Крім того, існує альтернативна вартість; час, який команда витратила на роботу над поданням, могла б витратити працюючи на повсякденний бізнес або виконуючи іншу заявку.

Завершення переможного тендеру може бути дорожчим у прямих планах. На заявку потрібно буде приділити додатковий час, щоб забезпечити її узгодженість, продуманість та подання таким чином, щоб вона відображала організацію в позитивному світлі. Крім того, можна звернутися до експертів-консультантів з питань подання заявок та тендерів, таких як Українська Біржа, щоб отримати професійну допомогу.

Ці додаткові зусилля та витрати приносять дивіденд, коли присуджують контракт. Варто порівняти це з вартістю написання програшного тендеру. Можна заощадити трохи грошей, перебираючи певні елементи, переробляючи датовані матеріали з попередніх заявок та застосовуючи розслаблений підхід до презентації. Однак час, який інвестується, зрештою марно витрачений.

Кращий підхід – це чітко вирішити із самого початку, чи бажається і чи можна підходити до тендеру з справжнім бажанням перемогти. Адже не хочеться, щоб час, гроші та зусилля пішли даремно. Якщо за контракт варто взяти участь у торгах, його варто сприймати серйозно – або шляхом внутрішнього виділення більше ресурсів, або через запит у професійних авторів заявок на підтримку.

About the author